søndag den 12. maj 2013

At begynde igen.

Så begynder vi igen. Jeg har før skrevet blogs, men er aldrig kommet rigtigt i gang. Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvem man skulle skrive for. Skulle man skrive om akutelle emner og håbe på en masse læsere? Lave en madblog, nu når det er blevet så populært? Eller hvad med en slags dagbog. Ja - det er jo nok det der er nemmest og tiltaler mig mest. Jeg tænker meget. Så er det sagt. Jeg tænker på stort og småt, og mange gange gør det mig mere bekymret end jeg burde være. Derfor fik jeg idéen om en blog, hvor jeg kunne få lov til at tænke højt - på skrift.

Min kæreste - nu eks (den kommer vi til en anden gang) - blev ved med at sige, at jeg skulle starte en blog, fordi jeg tænkte så meget. Og at jeg var flyttet til Jylland, uden egentlig at have noget at lave. Jeg havde ikke rigtig motivationen, men nu når han er væk, så får man pludselig lyst til alle de ting, man ikke gad før. Så her er jeg. I denne verden, jeg håber ikke at den skræmmer mig væk, før jeg får begyndt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar