søndag den 19. maj 2013

Et karneval.

I går var en dejlig dag.

Jeg var ude med mine veninder fra mit gamle job. Vi var ude og sole os, og gik derefter til Karneval ved DR-byen. Det var slet ikke så spændende og vi endte hjemme hos den ene veninde til hjemmelavet pizza og hvidvin.

En af mine veninder flyttede til Aalborg samtidigt med mig. Hun bor der stadig og vil have at jeg kommer derop til karnevallet på lørdag. Det har jo egentlig altid været planen, at jeg skulle med til det dersens karneval, som alle taler om. Det eneste er jo bare at hr. ex jo også skal afsted, jeg vil helst ikke støde på ham og jeg vil slet ikke se ham med en anden pige.
Kan ikke finde ud af om jeg er 'stærk' nok endnu? Kan jeg godt holde til at møde ham tilfældigt, og hvad nu hvis jeg er en smule fuld? Hmm.
Samtidigt tænker jeg, at jeg jo også har boet en den by i et halvt år, jeg har jo også mine venner og skal højst sandsyneligt bo der efter sommeren. Så hvorfor skulle han holde mig væk fra noget jeg alligevel havde planlagt at skulle til?

Hvad siger I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar