lørdag den 8. juni 2013

Om ham den dumme part two.

Ej, hvad er det lige med ham? Ja, alt ville gerne skrive i flertal, men nu er der ikke rigtig andre hankøn i mit liv. 

Jeg snakker om min gamle flamme. Altså ham jeg var forelsket i FØR min ex. Han skrev jo kl 2 om natten for nogle uger siden. Og så skrev han under distortion, hvor jeg svarede en enkelt gang. Og i nat vågner jeg så i min søde nattesøvn. Igen kl 2. Med en: har du lyst til at ses i morgen?
Hvorfor er det, at han måske ikke kigger på klokken, og så venter med at sende sms'en til på et mere civiliseret tidspunkt? Jeg blev sur, der da jeg vågnede om natten. Jeg blev sur på ham og mig selv og så også lidt på min ex. Jeg hader, at være vågen om natten..... Jeg svor til mig selv aldrig aldrig aldrig at svare ham. Mine venner siger nemlig også, at jeg kun ville blive lidt ked af det, hvis jeg så ham. Han er ikke pæn og så er han lavere end mig og ret splejset. Og så har han det med, at snakke om sit liv som om det hele bare kører. Men når man bare kender ham en lille smule, så ved man godt, at han ryger lidt for mange joints og endnu ikke ved, hvad han vil. Hvis man sammenligner med min ex (og det ved jeg jo, at jeg kommer til), så er det noget af et tilbageskridt, hvis jeg er sammen med denne gamle flamme.

Her til morgen var tanken en lidt anden; oh, jamen jeg behøver jo ikke kysse med ham. Vi er jo bare venner. Og så kan det være at jeg kommer lidt videre.

Men måske skulle man komme videre, ved at møde NYE hankøn??? Og hvornår har jeg nogensinde set den dreng, og vi så ikke har kysset. Det er jo en løgn, at vi bare er venner.

Jeg er lidt træt af mig selv nogengange... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar