tirsdag den 23. juli 2013

1 skridt frem... Og 10 tilbage.

Det startede jo egentlig som en god dag. Jeg hørte sørgelig (men god) musik før skole, og jeg tænkte lidt på, at jeg var ved at blive hel igen... Sådan nu når jeg kunne høre sørgelig musik, og alligevel føle mig glad. 
Hen op ad formiddagen fik jeg en SMS omkring min facebook. Om jeg havde åbnet den igen. Men det havde jeg jo ikke. Senere skrev en anden om det samme. Til sidst gik jeg ind på det store cyberspace, lige derinde hvor A også findes et sted. Sandt som det var, så var min facebook blevet oprettet igen. (TAK facebook. Du forstår bare at være påtrængende). Det endte med at jeg liiiiige måtte tjekke hans profil. Hvorfor? HVORFOR!? Altså mennesket (i hvert fald mig) bruger alt for lidt hjerneceller til at tage sådanne valg. 
Det var ikke fordi hans offentlige profil var fyldt med Info, men der var nye billeder og nye piger, som likede ALT hvad der kunne likes. Det gav en mavepine, som man ikke skulle tro kunne kom af en facebook. Men det gjorde ondt. Ufatteligt ondt. Jeg kom i tanker om, at han faktisk lever. At han er derude et sted, at han oplever ting - ligesom jeg gør. Han er stadig et menneske, som føler ting. Tanken om dét fik mig til at føle, at det hele var nyt igen. Det fik mig til at stille spørgsmål som: HVORFOR savner du mig ikke? HVORFOR er dit liv bedre uden mig i det? HVORFOR kunne du ikke elske mig, ligesom alle mine venner og familie gør? 

Jeg har lyst til at spørge ham. Men men men, jeg ved jo godt, at der aldrig vil være et svar, for nogle ting vil for altid være uforklarlige. Følelser er én af dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar