mandag den 1. juli 2013

Den ene dag synes ikke anderledes end den anden, men når du ser tilbage er alting forandret.

Jeg vil så gerne skrive noget, men kan ikke få det ud. 

Jeg har været på en dejlig ferie, og jeg elskede mit liv mange gange på den tur. Jeg fik lykkefølelsen, og jeg vidste, at det var godt for mig at opleve noget nyt. Mine øjne tog alt til sig, jeg sugede lugte, følelser og grin til mig. Jeg savnede A. Men elskede alligevel alt det, jeg har uden ham. På vej hjem oplevede jeg noget, som kommer meget nær skæbnen. Men jeg tror ikke på skæbnen. Jeg tror ikke på nogen mening med livet. Men jeg blev forundret, og nu er jeg i tvivl. Jeg rykker mig, men samtidigt går jeg i stå. Jeg kommer videre, men samtidigt går jeg tilbage. I dag elsker jeg ikke mit liv. Jeg er lidt træt af alt. Men jeg prøver... Jeg prøver at have overskud. Men det har jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar