tirsdag den 9. juli 2013

Følelser på en motorvej.

Altså mine følelser kører derud af. Det er dem der fører bilen, og dem der i hvert fald kører over fartgrænsen.

Jeg kan ikke finde ud af det. Jeg føler en tomhed, men så samtidigt føler jeg en lykke. For jeg burde føle lykken. Det kører faktisk. Livet. Jeg har været på to ferier. Dejlige ferier. Jeg starter i skole i morgen. Og så har jeg fået en lejlighed fra d. 15. august. Jeg burde jo føle glæden ved det. Og det gør jeg også. Men lige ved siden af glæden, der findes tomheden. Og ved siden af tomheden findes frygten. Sådan kunne jeg blive ved. Jeg kan nemlig ikke helt finde ud af, hvad det er min krop vil fortælle mig. Eller følelserne, om man vil. 

Lejligheden ligger desuden i den by, som min ex også bor i. Det gør studiet også. Altså dét der starter 1. september. En stor måned endnu, og så skal jeg tilbage til dér, hvor mit hjerte blev trampet på. Dér hvor mit jeg blev ensomt og usikker. Jeg tror det er derfor, mine følelser kører ned af motorvejen med 160 km/t. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar