tirsdag den 2. juli 2013

Tanker

Jeg lærte en del om mig selv. På den uge, hvor jeg var i udlandet med 3 piger, som er mine veninder - men ikke tætte veninder. (Har jeg egentlig sådan nogle?). 

Jeg fandt ud af, at jeg overskred min 'comfort zone'. Men synes det var mærkeligt. Jeg har nemlig rejst meget. Jeg har rejst meget alene, og jeg har endda arbejdet og fundet bolig i udlandet - sådan helt selv. Men denne charterferie, den overskred min tryghed. Jeg var ikke tryg. Og hvorfor var jeg ikke det?

Pludselig kunne jeg se, at alle de gange jeg har rejst alene, så har det foregået i Italien. Stort set alle de ferier, jeg har været på (og hvor jeg har følt mig tryg) har været i Italien. Og hvis det ikke har været i Italien, så har jeg ikke følt, jeg havde styr på situationen. 
Nu var jeg i Grækenland, i et land, hvor jeg ikke forstår noget som helst, jeg var sammen med nogle søde piger, men de kender mig jo ikke. De ved ikke, at jeg er bange for at de kaster op foran mig. Eller at jeg stadig savner A alt for meget. 

Jeg var bange hele den første nat. Bange for at have taget en forkert beslutning. Nogle gange tænker jeg, at jeg ikke passer ind. Jeg er mærkeligt nervøs. Måske spiller jeg bare skuespil, når jeg er sammen med mine venner? Jeg kan i hvert fald mærke, at min energi er suget ud nu. Kan ikke være social mere. Har aflyst alle mine aftaler i dag, og har sovet i stedet. Er træt. Træt af at have så mange følelser, men ikke nogle at dele dem med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar